Domino Canım benim oğlum da küçükken olmuştu polen alerjisi falan olabilir mi. 1 yaşındayken olmuştu ağaçlara çok yaklaşmıştı polen sandim ama daha olmadi çok şükür. Acile götür istersen daha kötü olmadan. 😕 geçmiş olsun. Haber ver bize de