Zeyuu1919 Kızlar bebegim 9 günlük dogumdan sonra antibiyotik verildi ve bana alerji yaptı vucudumda sivilceler cıkmaya basladı . Doktorum kortizonlu igne yapıcagını bebegi uc gün emzirmemem gerektiğini soyledi . Başına gelen varmı ?