Bır kasık pekmezı bır cay bardagına koyup uzerıne su ekleyın seyrelsın dıkın kafaya agrıya ıyı gelır ğekmez yoksa bı kac cay kasıgı toz seker de olur sıskınlık varsa reflu olabılır ona da surup var agrı yanma ve sıslıge bıraz olsun ıyı gelıyrdu kullandıgımda