bugün iki tane yarım altın aldım ,birini yine kolye tarzı yaptırdım, diğerini çerçeveli bileklik tarzı 5500 yuttu yarım altın 2700 , bileklikler zincirler 5-6 bin çok civarıydı kuyumcu 12 ocaktan sonra çok fırlayacak altın dedi Zarar etmek istemedim onun için bu şekilde değerlendirdim ☺️