Eşim o kadar pişman oluyor ki zamanında bozdurdugumuza , gerçi keyfi bozdurmadik bilezik ve 5-6 çeyrek vardı araba aldık tuğrali kolye ve bileklik hatta küpelerim dahil benim ameliyatıma gitti 😊 şimdi asla dokunmam diyor ama ben öyle düşünmüyorum geçen doğum günümde 2300 e çeyrekli bileklik yaptırmıştı sıkışıkti ben gittim bozdurdum istemediği halde, oda sağolsun elinde oldukça almak istiyor