Eymenaysegul Metehan123 açıkcası tetikliyebiliyormuş ankaradaym özelde kaç hastaneye götürdüm hepsi kortizonlu krem şurup önerdi ama Hacettepeden prof ümit murat Şahiner hocaya başladık gayet memnunum
Metehan123 Eymenaysegul ay anlatiyorum cocukta yoktu onlar geldikten snra oldu biz opmuyoruz ki onu sen opuyosan senden oluyodur diyolar gidecekleri gunu 4 gozle bekliyorum
Eymenaysegul Metehan123 ayy zaten öyle durum da yok annenn babann nazarı daha çok değer anne öpüyor derler boşver canım mustela çok iyi al sen yinede
Danerys Metehan123 o tarz kremleri kullanacaksa tuzlu tatlı noktasında çok dikkatli olun. Kortizon kilo yapar, ya da aşırı zayıflatır. Bence bir cildiyeye götürün çok kötüyse.
meyaski esraeerdogann benim kızımın yüzünde de benek benek kızarıklıklar oluyor. Gözaltılarında falan da oluyor. Doğduğunda egzaması vardı ama böyle değildi. Bu da egzama olabilir mi acaba? Sizin bebeginizdeki tam olarak nasıldı?
esraeerdogann meyaski ne desem yalan olur benim bebeğimin yüzünde ve vücudunda var daire şeklinde yara gibi alerjik egzama olabilir dedi doktor
deniz_s Metehan123 biz de doktora goturduk bugun bu yuzden mustela kullanim gecmezse kortizonlu krem baslariz dedi bir de alerji damlasi verdi niye oldugunu demedi ama hassas demek ki dedi anlamadim besinden diil ama alerji sebebi 🙄
MinnakG5 Metehan123 benim oğlumda 7 aylık yanakları kızarıyordu özellikle akşamları dahada artıyordu.doktor metal ve plastik kaşık kullanma bazı beleklerde böyle yapabiliyor dedi.bepantol sensiderm kullandım 2.gün iyileşti
Metehan123 MinnakG5 bebantol kullandim da fayda vermedi bize kasigi da zaten yaklastirmiyo ki agzina kasik reddi yasiyoruz malesef