Necvaayyldz testler bazen yanilabiliyor kuzum. Ama sana şunu soyliyim ben ikinci gebeliğimde geç döllenme yaşadım adetim 4 gün gecikmisti test yaptım negatif aradan 3 gün geçti yani gecikmenin 7. Gununde bidaha test yaptım ikinci çizgi silik çıktı gittim kan verdim 1.20 çıktı doktor negatif dedi 5gun daha geçti toplamda 12 gün gecikme olmuştu hala adet olmamıştım kadın doğuma gittim ultrasonla baktı birşey yok kan verdim beta HCG 26 çıktı doktor hamilesin dedi yani geç döllenme yasamisim adet olmama bir iki gün kala yumurtlamisim ondada hamile kalmışım. Yani eğer aklına takiliyorsa iki gün sonra bı test daha yap yada kan ver bakalım ne çıkacak sonuc