Bebegmveben3 kolik olabilir 😔 aynı belirtilerle 20 günlükken başlamıştı maceramız. 40ından sonra iyice arttı 5 aylıkken bitti sayılır, şu an 7 aylık ama hala gaz sıkıntısı çekiyo, çıkarana kadar baya zorlanıyo. O dönem biz hangi Damla’yı denediysek olmadı, colex diye bi şurup var onu kullandık sanki birazcık olsun rahatlattı ama damlasıyla beraber kullanılınca daha çok işe yarıyomuş geç öğrendik😬 bizimki de akşam üstü 6da başlayıp 10-11e kadar susmazdı, o dönem eşimde geç geliyodu çok zorlanmıştım, yengem yardıma çıkıyodu yanıma, çünkü ben susturamayıp stres yaptıkça o daha çok ağlıyodu. Morarıyodu resmen dediğiniz gibi katıla katıla ağlamak. Eşiniz o saatlerde evde oluyosa sırayla ilgilenin, siz biraz dinlenin eşiniz baksın, yada yardım alabileceğiniz abla anne kayınvalide herhangi biri olabilir. Ben çok üzülmüştüm bende değil başkasında susuyo diye ama nedenini araştırınca rahatladım. Benim stresim daha da etkiliyomuş, şimdi dibimden ayrılmaz 😍 birde kolik bebek tutuşu diye bişey var onu deneyin belki sakinleşir 🤗