Kızlar 31+5’de doğdum yaptım oğlum 2 aylık şuan taburcu olmadan hemşire 4 saate kadar bazen uyanmıyordu 90 cc mama içiyordu dedi şimdi taburcu olduk evdeyiz 90 cc mama hazırlıyorum 90’a kadar içmiyor fazlasını kusuyor en fazla 60 70 cc içip sindiriyor sizce fazla mı maması siz 2 aylık bebeklerinize kaç cc veriyorsunuz benim sütüm kesildiği için mama veriyorum günde 5’ bezden fazla dolu dolu çişini yapıyor acaba fazla mı geliyor. 😞