1Beybiletto ben 4 aylıkken ayırdım oda odasında kendi yatağında gayet rahat çünkü sepet beşik aldık dönmeye başlayınca içinde çok rahatsız oluyordu yere yatak seriyordum soğuk olur diye üzülüyordum mıntessori yatak var odasında orda daha iyi oldu hem küçükken ayırmak daha mantıklı alışmasına gerek yok bence