3 ay 8 günlük bebeğim hiçbir zaman vermeyi düşünmedim. Hele annelerin “Emzik tutmuyor delireceğim.” “Nasıl emzik tutturabilirim?” demelerine sinir oluyorum. Emziği atamasın diye bebeğin ağzına baskı yapan annelerin ne yaptığına asla anlam veremiyorum. Bu konuda çok fazla araştırma yapmış, makale okumuş bir insan olarak asla gerekli bir şey olduğunu düşünmüyorum. Emziği tavsiye etmeyen onlarca doktor olmasına rağmen neden bu kadar emzik verilmeye çalışıldığını mantıklı bulmuyorum.
(Zorunluluk durumunda kullanmak zorunda olanları tenzih ederim.)