Mahsergulu-1994 Sol göğsümun alt kısmında dokununca acıyan bı içten şişlik var. Düz yattığım zaman daha belirgin oluyo şişlik dokunnca. Hiç böyle olmamıştı şu ana kadar. Nedendir nedir bu, başına gelen var mı acaba lütfen acil
Rubab_Mommy Mahsergulu-1994 Emzirirken bezeler oluşuyo ama sert ve belirgin diyosunuz.Ihmal etmeden bi doktora gorunun
Banu43 Mahsergulu-1994 beze olabilr yada kist benmde sağ da var üstte gebeyken olustu yoksa onceden yoktu bnmkine solit lezyon dediler dr biyopsi istedi bende zarari yok diye sıvı aldirmadim
KahveliAnnee Mahsergulu-1994 yok korkulacak durum değil benimde oluyor çoğu zaman yağ bezeleri oluyormus sık sık emziridigim zaman geçiyor direk
Banu43 Mahsergulu-1994 genel cerraha meme polikliniği bnde şişlik vardi cnm 17milimlik küçük bisey elimle fark ednce gttim
Gamze0707 Mahsergulu-1994 her ne olursa olsun ihmal etmeyin ciddiye alın ve bi doktora gidin gösterin ne olur ne olmaz size süt bezesi derseler bile siz bi biyopsi isteyin doktorlar genelde emziriyorsun sen süt veya yağ bezesi deyip gecistiriyorlar
Gamze0707 Mahsergulu-1994 boşver hic araştırma onu sorma da yap çik sagligin için önemli cunku yapılması gerekiyor bak korkutmak istemiyorum ama benim annem göğüs kanseriydi ve ben o sırada yeni doğdum diye süt bezesi deyip gecistirmisler ilerlemiş ilerlemiş ben ilkokula başlayana kadar dusun ağrı yapınca iyice tekrar gitmis biyopsi yapılmış parça alınmış geç kalmissin demişler ilerlemiş 10 yasindayken kaybettim ben annemi ilerlemesi mi daha iyi yoksa erkenden önlemini almasımi ha illa öyle çıkacak sonuç diye bu kural yok ama durumlar kötü yediğimiz içtiğimiz hep kanserojen ve ben şimdi 27 yaşındayım o doktora küfür ediyorum benim anneme sebep oldu çünkü
Banu43 Mahsergulu-1994 bana cerrahi doktrnun dedigi kötü huylumu iyi huylumu nedir diye biyopsi istedi igneyle sıvı alinip patolojiye gonderecekti istemedm ordaki kitle kötü olur diye yaptrmadm