Arkadaşlar oğlum 7 buçuk aylık normalde çoook mutlu bebektir sürekli güler. Şu an 7. Ve 8. Dişlerini çıkartıyor. Alttan iki dişi çıkmıştı dört dişi de üstteydi. Ondan mı bilmiyorum bir kaç haftadır gündüzleri topşasan 10 dk uyuyor akşamları çoook geö yatıyor sabah 6 6.30 da kalkıyor. Ki uyku düzeni çook güzeldi. Memnun değil hiçbir şeyden sürekli ağlıyor. Uykusu için by by nıhgt veriyordum doktor da zaditen vermişti sıkıştığımda kullanmam için. Paranox-s verdik dün ağrı için. E diş için de jel kullanıyoruz. Artık çook bunaldım ne yapacağımı bilmiyorum.