Merhaba hanımlar. 25 günlük taze anneyim. Kanamam neredeyse bitti gibi. Doktorum baktı, rahim temiz dedi. Kanamam genel tabir ile “kırk gün” sürmediği için sormak istedim. Erken mi bitti kanamam sizce? Adet kanaması ile bu kanama ayırt edilir mi? Sizler ne zaman adet olmaya başladınız? Teşekkür ederim şimdiden. 🌸