Merhaba anneler kızım 10 aylık ek gıdaya başladığımız da kusmayla birlikte öğrendik süt ve protein alerjisini çok zor zamanlardı şuan artık tükenmiş durumdayım hergün aynı şeyleri veriyorum mecburen şehriyeli çorba sabah irmik pirinç unu muz ceviz akşamda sebze Yada kıymalı yemek farklı tarifleri danışacak olan var mı sizinkilerin yaşında bitti mi bu durum