Arkadaşlar merhaba. Kızımın gaz sancılar vardı ve mukuslu kakası var surekli. Cocuk doktorumuz benı dıyete soktu süt alerjısınden suphelenip. Cuma gunu de rota asımız vardı doktorumuz yaptırın dedı fakat ınternette de alerjıyı daha fazla tetıkleyebılır yapılmamasını onerıyor bazı doktorlar. Kafam karıştı bu durumu yaşayan varmı yada rota aşısından sonra agır yan etkı yasayanlar varmı