Merhaba hanımlar 4,5 aylık bir oğlum var ve hala düzenli olarak gidebileceğimiz bir doktor bulamadık. Ben doktor sadece boyuna kilosuna baksın istemiyorum onu zaten sağlık ocağında yapıyorlar. Benim doktordan beklentim:
*Bebeğim hasta olduğunda alternatif tedavileri denedikten sonra en son çare ilaç tedavisi uygulasın.
*7/24 ulaşabileyim.
*Sorduğum sorulara açıklayıcı cevaplar versin.
*O ay bebeğimin ne gibi gelişimler göstereceğini bu gelişimleri desteklemek için ne gibi oyuncaklar almam ya da neler yapmam gerektiğini söylesin.
*Uyku ya da emzirme konsunda sorun yaşadığımda beni yönlendirebilsin.
Memnun olduğunuz bir doktorunuz varsa ismini, eğer hastanede çalışıyorsa hangi hastane olduğunu ve ücretini yazabilirseniz çok sevinirim 🙏🏻