rn1103 Emziren anneler aşı oldunuz mu ? bebeğiniz kaç aylıktı? hangi aşıyı oldunuz biotech mi sinovic mi?
Monaroza2 Nefeess rn1103 oğlum 5 aylıkken ilk doz biontech oldum. Dün de ikinci dozunu oldum. Oğlumda herhangi bir sıkıntı olmadı çok şükür inşallah da olmaz ama beni çok etkiledi. Tüm yan etkileri gösterdi vücudum. Dün den beri kemiklerim çok ağrıyor.
rn1103 honeysmom herhangi bir yan etkisi oldumu? bebeğinizi etkiledi mi ?sütünüzde azalma oldu mu acaba?
Mlkhrn rn1103 bebeğim 3 aylıkken ilk doz biontech, 4 buçuk aylıkken 2.dozu oldum. Kol ağrısı dışında yan etki olmadı, sütüm azalmadı, bebeğim rahatsız olmadı. Zaten kızımın doktoruna danışarak olduk. Emzirmeye arA vermene gerek yok demişti
Arin31 rn1103 bebeğim 2 aylıkken aşı oldum iki doz oldum (biontech), iki hafta öncede covid oldum çok şükür hafif geçti ilaç kullanmadım bebeğimi emzirdim
Tozluyol rn1103 3 aşının 3 de vurdurdum.ne ateşim oldu ne kol ağrım ve arti bebegim epilepsi hiç bir sorun yaşamadım sütümdede azalma olmadi
ayseasel1 rn1103 2 doz biontech oldum. 3. Dozu olacağım. Gebelik öncesi be gebeyken toplam 2 defa covid geçirdim :/ bebegim şu an 6 aylık.
Bedsssss rn1103 Oglum 2 aylıkken ilk dozu oldum, gecem hafta da ikinci dozumu atıldım eve gelince de direk emzirdim oğlumu çok şükür hicbrssy olmadı ağrım acim dahi olmadı. 3 ay sonrada üçüncüyü olacağım nasipse biontech oldum
Atlasbebek3535 rn1103 bebeğim altı aylık oldu. Dün üçüncü doz biontech oldum. İlk iki dozuda yenı dogum yaptıgımda olmustum.
Feyy rn1103 doğumuma üç hafta kala ilk doz biontec oldum bebeğim yaklaşık bir aylıkken de ikinci dozu oldum. Sadece ikinci dozda kolum ve sırtım çok ağrıdı ve biraz da ateşim oldu onlarda üçüncü gün azalıp bitti .