Kızlar allah askına bilen varsa bi şey desin. 17 aylık kızım 3 aydır sabah 5 de kalkıyor:( geç yatırdım fark etmedi , erken yatırın çok yorulmasın diyor youtube da o da fayda etmedi. Actır dediler yatmadan önce yemek yedirdim o da fayda etmedı. Yıpratıyor gune bu kadar etken başlamak ayrıca erken kalktıgı ıcın 6-7 de gece utkusuna geciyo haliyle dayanamıyor. Vallahi ne yapsam bilemedim 3 aydır böyle. Çalışıyorum akşmaları curcuna kostur kostur annemden al yedir banyo, krem, kitap okuma baybay yatagında kısmen kendi uyuyor ben yerde yatıp elinden tutuyorum uyuya kadar . Gece emmesini bıraktık neden oluyor bilmiyorum tam 9 mesai saatı benim uykum geliyor :(