Merhaba anneler , 16 aylık olduk ve uyku dertlerimiz bitmiyor maalesef. Daha önceden uyku eğitimi almıştım. Her şey rayına oturmuştu yatağına koyuyordum ve 5 dk içinde kendi kendine uyuyordu. Uyku süremiz güzel , gece uykularımız da güzeldi. Ta ki 1 hafta öncesine kadar. Öğle uykusuna götürdüm yatağına yattım tam uykuya dalacaktı ki zil çaldı üstüne bir daha çaldı. Kargo gelmişti annem evdeydi camdan kapı açık demesine rağmen tekrar tekrar zile bastı. Uykuya dalacakken birden yatağından kalktı ve aşırı şiddetle ağlamaya başladı. Hiç sakinleştiremedim. Çok korktu sanırım. O günden sonra da asla yatağında kendi kendine uyumadı. Yatağına koyduğum an yataktan kalkıp yatak kenarını tutup ağlamaya başlıyor. Uykusu olmasına rağmen ısrarla kenarları tutuyor, yatmak için düşmüyor. Düzenimiz her şeyimiz bozuldu. 2 saat süren öğle uykularımız max 45 dk artık. Çok mutsuzum , emeklerim bir anda çöp oldu. Tüm uyku düzenimiz bozuldu. Fikri olan var mı? 😥😥😥