zeynepsi Kızlar tutumlu annede kargo ücreti hep 34 lira görünüyo, uygulamayı kullananan var mı? Alıcağım şey 40 lira zaten bi o kadar da kargo ücreti vermek çok saçma olur ama neyi sepete eklersem ekliyim hep 34 lira görünüyo