Eylulllllll Tosbikella ben sordum çalışanlara ve bebeveyn merkezine 🙊1 Şubat itibari ile olacak denildi . Ay boyunca sürecek denildi . Katalog yayınlanacakmış .🐸
Denizzz88 Tosbikella 150 cok iyi bence beklemeden alın yılbaşından sonra zam da gelebilir yine indirimde 150 ye düşürürler
Littlebird Tosbikella Şubatta baya indirime giriyor ama tavsiyem mama sandalyesine çok para vermeye gerek yok en güzel hem ucuz olanı ikea antilop harikadır
Tosbikella Eylulllllll yaaa daha çok varmış mama sandalyesi almak istiyorum 150 lira ama ucuzlar mı acaba biraz daha
Eylulllllll Tosbikella 150 TL ise fiyatı uygun , dolapa vs baktınız mı . Orada da çok temiz ürünler oluyor .🛍
Honey_mom Tosbikella 150 lira cok iyi bişeyse bence indirimi beklemekten ziyada zam gelecekmi düşüncesini de katın🤣🤣
Tosbikella Eylulllllll o zaman alayım mı indirim beklemeden yok dolap uygulamasında ki insnalar kafayı yemiiş eski şeyler sıfır ürünle yarışıyor pes
Tosbikella Honey_mom ya sandalyeye kötü dediler ay ne alacağım ben ya öyle pahalı bisey almak istemiyorum
Alpitom Tosbikella evet bu . Çok kötü bilginiz olsun ben araştırırken bunu görmüştüm çocuğu taşımaz dayanıksız bizimki kraft tapas tavsiye ederim