Merhaba oğlum 19 aylık ve gece sabaha kadar meme emiyor bırakınca ağlıyor o kadar yorgun oluyorum ki kaç aydık uyku uyumadım aynı zamanda yanımızda yatıyor asla alıştırmadım beşiğine ne dediniz bebeğinize de bıraktı mesela meme uyuyor mu desem bu sefer de çıldırtacak konuşarak bıraktırmak istiyorum lütfen bi tavsiye verin