bende çok vicdan yapıyordum ama doktorumuz 2 yaşından sonra faydası değil aksine zararı olduğunu söyledi, hem gece dişlerine zararliymis hem uykusuna hemde benim kızım memeye güvendiği için sıvı gıda almıyor onun için bizde yavaş yavas bırakıyoruz, şimdilik gün içinde keyfi emdiği 387482 emmeleri bıraktık şimdilik sadece uykuya geçerken emiyor ve gece sürekli uyanıp emiyor bir hafta daha böyle devam etsin sonra gündüz uykusu sonra gece uykusu.. bende çok yoruldum yıprandım bu süreçte ama artık bağımlılığa döndü bizimki..