1 ay 5 günlük kızım sıvı hardal renkli kakası var. Sorun şu ki sıvı olmasına rağmen sanki onu da yapamıyor gibime geliyor bazen bezine bakıyorum az az yapmış gazını çıkartmak için bacağını karnına çekiyorum o zaman fışkırtıyor yapıyo yapıyo sıvı kakasını da normalden daha fazla yapıyor bez doluyo yani bu normal mi sıvı kaka olmasına rağmen neden yapamıyor sadece anne sütü ile besleniyor ( doktora götürmeli miyim ?