Kesinlikle tavsiye etmem çoçuğun çiş yaptığı yerin dış tarafındaki boya içe gelmiş bende kanama olmuş andım ödüm koptu ikinciyi bağladım bu defa da hepsi dışına çıktı olduğu gibi çöpe attım zaten hiç bir market satmıyor o yüzden tövbe birdaha dedim ya