daisymomm Egeberk bizim de 4 aylıkken 7550 idi. Doğum kilosuna göre yeterli yada yetersiz deniyor. Sağlığı yerinde şükür. Sizinde evladınız sağlıklıyım kilosunu dert etmeyin derim.
Sarew Egeberk kaç kg doğdu. Doğum kilosuna bakıyorlar genelde. Doktor bir sıkıntı görmediyse gayet iyi kilosu 🧿
Egeberk daisymomm sizce bizim kilo iyi mi doktor doğduğu kiloya göre zaten iyi dedi ama bana az geliyorr
daisymomm Egeberk doktorunuz sağlıklı dediyse sorun yapmayın. Doğum kilosu kaç ? Artık yavaş yavaş hateketlendikleri ve doğal diş çıkarma döngünün girdikleri için artık çok fazla kilo alımı almaz. Alsalardı hemen eritiyorlar 😊
Egeberk Sarew 3320 doğmuştu evet sıkıntı görmedi gayet güzel kilosu, boyu dedi 🥰 analık ya ben daha iyi olsun istiyorum 😂😂🤷
Tatlim Egeberk 3. Ayı bitirdiği gun 9 kg 70 cm idi. Doktorumuz çok güzel gelişimi demişti. Anne sütü alıyordu tabiki.
MelekSubasi Asya2 hiç tereddüte düşmeyin her bebek aynı kg da olacak değil ki, doğum kilosu falan çok etkiler.
minnosumlaberaber Egeberk 5.ay 2 katı 1.yaş 3 katı, googlea yazın bebek doğum kilosunu ne zaman ikiye katlar diye