Kızlar kıızm çok kötü öksürüyordu bronşt olmuşuz ve doktor havayla şurup verdi ikitane içmiyo asla ağzını kapıyor nasıl içirebilriim zorla artık kollarını tutuyoruz öyle içirmeye çalışıyoruz ama çok ağlıyor mecbur da içirmemiz lazım birde hava vercez ondada durmuyor napçaz bir fikri olan varmı nasıl durdurabiliriz ki 😔😔😔