Noname21 Benim oğlum da 25,5 aylık yaşıtlarmış:) ve uyuma uyanma süreleri de hemen hemen aynı. Kendisi bırakmak istese de, ben bıraktırmam. Birkaç gün önce dışarıdaydık. Yoğun bir gün geçirdik. Gündüz uyumadı. Problem de olmadı hırcınlık vs.. Akşam 8 gibi uykusu geldi. Kendisi yatmak istedi hatta. Yattı, uyudu ama gece 2-3 gibi uyandı. 2 saat kadar oyun oynadık, makarna istedi o saatte makarna yaptım biraz yedi vs vs.. Ertesi sabah da 10 a doğru uyandı. O kadar zorlandım ki, ne olursa olsun, -az biraz da olsa- gündüz uykusunu birdaha atlamamaya dikkat edeceğim:)