Eymenefe24 Elifnurvarol76 benim bebeğimde emerken sürekli karnı gurulduyodu meğer açlıktanmıştı am memeyi kendisi bırakana kadar çekmezdim şuan beni emmiyor mama ile besleniyor öyle bir sıkıntımız kalmadı açlıktan olabilir daha sık bol bol emzirin
Kafam Elifnurvarol76 aynı postu accaktım benim kızım da öyleac gibi ses geliyo ac diye sürekli emmeye zorluyorum toplam 5 dk emmeye başladı bu ara ama memede uyuyo yatırıyom ac olsa emer diye düşünüyorum ama gayet sakın uyuyo
Elifnurvarol76 Eymenefe24 bende kendisi göğüsümü bırakana kadar emziriyorum aslında sütü de var yetiyor yani
Elifnurvarol76 Kafam açlıktan değil aç olunca ağlıyo zaten emziriyorum doyuyo internetten araştırdım da emme sırasında havada yuttuğu için oluyormuş
Elifnurvarol76 SEDANURRRR evet biogaia damlayı kullandım bi kaç gün ama bebeğim sürekli kusmaya başlayınca bıraktım
SEDANURRRR Elifnurvarol76 biogaia yı sab simplex le birlikte kullan canım biogaia bağırsak düzenleyici gaz damlası değil ve o damla kusma yapmaz