asdev Merhaba güzel anneler Bugün Doğum yapalı 44 gün oldu Kanamam var normal mi acaba hangi durumlar riskli
Eymenefe24 asdev bende sezeryan doğum yaptm ilk yaptığmda 3 hafta feln kanamm oldu 1 hafta olmadı sonra tekrar başlamıştı norml yani
asdev Alsem kendi doktoruma gidemedim ama gittiğim dr. Dikişlerin iyi rahmin küçülmeye başlamış dedi. Ama Sudan fazlaca kanamam var gibi korkuyorum
asdev Eymenefe24 bende de öyle tam bitti diyordum tekrar başlıyordu. 40 ından sonra fazlalaşmadı korkutuyor beni normal mi ki