Kızlar doğduğundan beri sağ bacagindan ses geliyor 3 aylık oldu bebekler sürekli haraket eder ya bacaklarını falan öyle yukarı asagi harakket ettirdikce ses geliyo kırt kırt öbür ay randevumuz var doktora gidince sorucam böyle olan varmı neden böyle olur hala geçmedi