merve5561 Kızlar 2 gün önce grip oldum burnum aktı vs şuanda iyi hissediyorum arada 1-2 tane öksürüğüm oluyor ama şimdi farkettim ki koku alamıyorum ama tat alıyorum korona olabilir miyim acaba yoksa tat koku beraber mi gider korkmasa
Tugkaninannesi merve5561 burnun tikaliysa koku alamayabilirsin. Ben gecenlerde sabaha kadar agladim kesin korona oldum koku almiyorum diye. Sabah uyandigimda acilmisti burnum koku aliyodum, yine tabi test yaptirdim negatifti
Koalannesi merve5561 geçmiş olsun canım 1 haftadir gribim geçen bı post açmıştım koku tat gitti diye test verdim negatif 2 gün sonra koku tat geldi şükür yinede riske atma🥰
BugsBunnyy merve5561 bebeginde kucukmus test ver kesinlestir ona gore emin olursun bebeginde bir belirti bisi olur cabuk hareket edilir
merve5561 Tugkaninannesi evet burnum tıkalı genel durumum iyi ama bilmiyorum test nerde yaptırılıyor ben daha hiç yaptırmadım
Balyanak_annesi merve5561 2hafta once bende ayni siz gibi oldum hemen test verdim şükür degilmisim muhtemelen burun tikansigi icin koki gitmiştir dedi dr
Koalannesi merve5561 yani test negatif çıktı canım hala grip etkileri var koku tat geldi evet sıkıntı yok
merve5561 BugsBunnyy işin kötüsü dün bebeğim 2 ay aşısı oldu huzursuz şuan ama aşıdan mı huzursuz hasta mı çözemiyorum
BugsBunnyy merve5561 insallah degilsindir ama bunun tek ogrenme yontemi test cunku domuz gribi normal grip covid hepsi birrbine karismis durumda omricon varyanti cok artti birden ver testini rahatla