Merhabalar bu forumda ilk sorumun bu şekilde olması da benim icin ayrı ironi sebebi. Şöyle ki kaynım şubatta nisanlanacak, bunun için bizi de bekliyorlar hala ama 2 kaynım da bizimle Ankara’dan nişan olacak Antalyaya birlikte geleceklermis. 2 sinin de ayni anda denk geliyor yola çıkış günü. bebekle eşim biz arkada onlar önde olacak sekilde gideriz diye
düşünmüşler de ben nasil rahat ederim? Emzirirken hem de, eşim bile bu konuyu hiç düşünmemiş. Siz olsanız ne yapardınız?