Kızlar Ben bebeğime Bebelac kullanıyorum şu an 4 numara ama cidden aşırı artırmış lar günlük öğünlerini doyacak kadar yemiyor normal süt vermeye çalışıyorum onu da içmiyor mamayı çok sık tüketiyor acaba başka mamaya geçme ihtimalim var mı çünkü artık çok masraflı olmaya başladı bebe Vita düşünüyorum biraz daha uygun acaba kullanan var mı veya Bebelac dan daha ucuz olan mamalar var mı bana göre en ucuzu Bebelac the şu an bebe Vita