Almirsmom kaşıkla şırıngayla su veriyorum benimki de 8 aylık dişten sanırım dişleri çıkıyor çünkü. Alıştırma bardağı aldım yook. Pipetli denicem bir de. Yanarım yanarım dolaptaki sütlerim. Kronik bir hastalığım var emziremem ilerde diye o kadar süt sağdım ki belki 80 poşet sütüm vardı. Şuan hepsi çöp olacak. 😔 çünkü emmiyor biberondan. Kaşıkla da nereye kadar. Ek gıdayı da ilerlettik yiyeceklerine koyduğum an tadını anlıyor şaştım kaldım