Merhaba. Hayırlısıyla 4. Ay aşımızı olduk 🤌🏻
Kan ilacı verdi. Yarından itibaren aç karna bir damla dene bir etkisi olmazsa diğer günler Tek seferde sekiz damla şeklinde kullanabilirsin. Bazı doktorlar sekizinci aydan sonra öneriyor dedi ama devlet dört aylıkken vermemizi istiyor dedi. Asıl sorum;
Siz hemen kullanmaya başladınız mı? ☺️