ozlm57 prima premıum care kullanıyorduk fiyatı cok arttıgı için başka bez denemek istiyorum. Önceden sleepy ve prima aktif bebek kullandık pişik yaptı . miniesi denemek istiyorum ama cok pişik yaptıgı söyleniyor . alerjik ve pişige yatkın bir teni var kararsız kaldım 🥺
TheBaby ozlm57 Molfix kullanıyordum. Son yenilenen paketinden memnun kalmadım. E-bebekte indirim vardı baby me aldım. Daha öncede kullanmıştım. Tavsiye ederim
Hale007 ozlm57 bende prıma premıum kullanıyordum ve benım bebeğime prima pişik yaptı primadan yine vazgecmıyeyım dedim aktıf bebek aldım oda pişik yaptı sonra minıes geçtim bebeğim 6. Ayında çok rahat sızdırma yok pişik yok uygun fiyatlı deneyebilirsin bence canım
Mihracs Goon kullaniyorum prima aktif bebek kullaniyordum fiyatlar arttigi icin hemde lastik izi yaptigi icin goon bezi denemeye karar verdim ve memnun kaldim
BirSevda-iki-Emanet_Sahibi ozlm57 Bebem Natural kullanıyorum memnunum. Pahalı beze gerek yok hence hiç Prima veya Molfix almadım. Şokta ki bebeland da güzel bez 1 sene kadar kullnadim oğlum büyüyünce pişik yaptı bıraktım. Şimdi bebem Natural kullanıyorum memnunum gayet
Pamukprenss ozlm57 bende primadan sonra molfix kullandım hiç beğenmedim. Bebek idrarını yaptığında ön tarafı şişiyor sadece. Slepy bez taşıyor . En iyisi baby turco oldu. Çok beğendim. Hem yeri çok güzel pişik yapmadı. Hemde kaliteli
ezogelinn ozlm57 elimde minies molfix bio naturel ve baby me var en hoşuma giden baby me aloeverali olan ve bio naturel oldu
Pamircik ozlm57 ben geceleri prima premium care gündüz sleepy kuklanıyorum. Sleepy bio natural, natural ve extra kullandım, hepsi de iyiydi. Ben de baby turco sevemedim çok sert geldi bana. Sleepy’nin en iyi bezi bio natural bence.