EtiPetito Merhaba kızlar, hazır kemik ilik suyu almıştım ağzı kapalı açılmamış şekilde buzdolabında kalmış ama üstünde oda serinliğinde yazıyor. Bozulma ihtimali var mı sizce yoksa kullanılır mı
TheBaby EtiPetito Oda sıcaklığımı ? Canım o nasıl ilik. Bende alıyorum kavonozda geliyor. Ama buzlara sarılı geliyor. Hiç çözülmemiş olarak. Onu bölmeli buz poşetine koyup buzluğa atıyorum. Kullanacağım zaman 1 küp çıkarıyorum hiç eritmeden ekliyoru yemeğe. Aldıklarımın hiç birinde oda sıcaklığı yazmıyordu merak ettim seninkini
tekboynuzluat EtiPetito bozulmaz canım eğer sertleşmişse oda sıcaklığında beklet sonra buz posetleri var onlara doldur buzluğa at çok pratik oluyor. Çünkü dışarda olan ilik suyunu açıldıktan sonra 2 gün içinde tüketmen gerek❤️
MelinayAsel29 EtiPetito bozulmaz bence. Cok sicaga maruz kalmasin demeye getirmisler bence. Ben kasaptan kemik alyorum dilimliyor kasap makinada. Atiyorum duduluge yanina butun patates sogan havuc ve ceyrek limon atiyorum sonra kemigi icinden alip atiyorum blender dan gecirip yogurtlu unlu terbiye yapiyorum mis gibinoluyor kizim cok begeniyor
EtiPetito TheBaby bugüne kadar aldığım tüm markalar normal açıkta satılıyordu kavanozda ve ağzı açılmadığı sürece oda sıcaklığında muhafaza ediliyordu eğer açılırsa dolaba. O yüzden dedim canım acaba bozulur mu diye. Belki markadan markaya değişiyordur çeşidi bilemedim ki
manicurist EtiPetito hazır ilik suyu neden alıyorsunuz ki içinde ne var belli değil kendiniz yapabilirsiniz çok basit