EAD010700 iki gün önce ablamın oğlu oldu 14yaşında acile gittiler abartısız önlerinde 280 kişi sırası vardı. Ve herkes bu illetten. Ateş öksürük çok fena. Doktor demiş çocuklar arasında çok büyük domuz gribi salgını var. Büyük ihtimal zaten okuldan kaptı yeğenim sınıfında 4-5kişi daha aynı şekilde. Bende çok korkuyorum. Allahım korusun bütün evlatlarımızı ya. Bol bol c vitamini aldırmaya çalışıyorum oğluma birde bir karışım var ondan bir iki tatlı kaşığı veriyorum. (limon suyu, elma sirkesi, bal ,tarçın ve azcık su)
İnşallah bütün bebekler çocuklar hep iyi olur 🤲🏻