basakhanim34 Bebişim 8 aylık yoğurt ve avokado dışında hiçbir şeyi severek yemiyor. Sizin bebeğinizin en sevdiği besin ne? Birbirimize fikir verelim
Fun basakhanim34 yoğurt peynir yumurta ek gıdaya geçtiğimizden beri en sevdiği şeyler. Şimdi 2 yaşa yaklaştığı için balık ve sebze yemeklerini çok seviyor bu konuda şanslıyım
Tugce1634 basakhanim34 yogurt,brokoli en sevdikleri.brokoli,havuc mesela haşlayıp yogurtluyorum koy bir tabak yer.coban salataya bayilir.bir de eti seviyor.pirzola ozellikle.27 aylik.
Gkeles Nesli06 benim oğlumda 1 yaşında tatlı şeylere ağzını açar ama yemek felan yemiyo hiç napıcam bilmiyorum anne sütü alıyo bide ek gıda hiç yemiyo
Deletedmom_109 basakhanim34 zevkle ne zaman versem hiiiiiiiiiççç itiraz etmeden yediği şey üzüm 🤷🏻♀️ kurusu ya da yaş meyve hali fark etmiyor
Littlebird basakhanim34 çorba çok seviyor ilikli şehriye çorbasına bayılır. yeni favorimiz de salatalık turşusu nasıl kütür kütür yiyor şaşıyorum
Rizeli53 basakhanim34 geçen gün taze fasulye yapmıştım suyundan yedirdim kaseye saldırdı çok beğendi 🙈
Baby123 basakhanim34 benimkide 8 ay 1 günlük mama dışında hiç bir şey yemiyor ek gıda alımı sıfır yemediği için neyi sevdiğini onu bile bilmiyorum 😔
Elfylmzkk Baby123 zararli suan onun icin bu biliosun dimi. Kesinlikle bir an once onu ek gidaya alistirman lazim. Omur boyu mama icemez
NukleerBaslikliKiz Baby123 Benim kızım da öyleydi canım her gün her gün yeni şeyler deniyodum asla yemeyip tükürüyodu doktor zamana bırak dedi gerçekten de zamanla her şeyi yemeye başladı ve şu an yemediği şeyler sınırlı
Busraugurkumsal Annepandaa merhaba kefırı nasıl verıyosunuz hazırmı alıyosunuz kendınızmı yapıyosunuz
Littlebird Alpbeybi benimkide yoğurt sevmiyordu başta ayran olarak sevdi sonra yoğurt olarak da yemeye başladı şimdi bazı yemekleri yoğurtsuz yemiyor