Oldugugibibiri Bebeklerinizin ilk saçlarını nasıl kestirdiniz? Makine almak şart mı? Bir kereye mahsus 500-600 lira vermek istemedim. Berbere de götürülmez el kadar bebek. Siz nasıl kestiniz?
Esrakntmr Oldugugibibiri 20 günlükken 3 bıcaklı jiletle kestim biraz zor oluyo ama makina daha iyi olur
Ozgegokce Oldugugibibiri benim kızımın saçı dökülmeye başlamıştı 4 aylık ken tras makinesiyle kestik ucuz olanlardan al bence canım
Oldugugibibiri Esrakntmr onu sanırım yapamam ya zaten durmuyorlar bir türlü siz erken davranmışsınız çok hareket etmediği dönem. Benimki 2 ay 10 günlük kafası bir saniye sabit durmuyor. Uyurken zaten yapamam tilki gibi uyuyor nefes alamıyoruz 😂
Oldugugibibiri Damla6117 yer yer kelleşme oldu. Saçların yeni gelenleri haliyle çok kısa hala dökülmemiş kısımları aşırı uzun
Esrakntmr Oldugugibibiri o zaman aynen jilet olmaz en iyisi makina yakın bi akrabanızda varsa bi seferlik dezenfekte edip kullanbilirsiniz bence
Oldugugibibiri Esrakntmr şu bebekler için vakumlu makinelerden gördüm. Yetişkin makinelerinin ucu diş diş ya kafasına batabilir ani hareketinde diye korkuyorum