Edactnn Kızlar 2 aylık olucak bebeğim ama evde acayip sıkıldım dışarı çıkarmak istiyorum üşür diye korkuyorum siz çıkıyormusunuz?
Depsizoo Edactnn benimki 4 buçuk aylık daha bir kez çıkardım öyle dışarda gezme amaçlı hep arabaylaevlere gidiyoduk
Metehanbeysmom Edactnn Sıkı giydirip battaniyeye sarın ve çıkın ☺️ Bence bu kadar korkmayın. Temiz hava almak, dolaşmak size iyi gelecektir 🌸
linaninannesiiii Edactnn canım astronot tulumu giydir çıkar hiçbişi olmaz . Temiz hava ya da ihtiyacı var bebeğin de senin de
Oflu_u Edactnn 40 I çıkmadan bile çıkardım.İstanbul’dan Tekirdağ’a bile gidiyordum.Bu kadar sıkmayın bebekleri iki kat giydir battaniyeye sar çıkart bağışıklık kazansın birqz
Tubikim Edactnn ben de öyle bi sıkıldık çıktık covuk hafta oldu daha da bu sure çıkmak yok bize 4 syligiz bu arada
Littlebird Edactnn astronot tulum kullanabilirsiniz hem rahat hem üşümez tabi yaşadığınız yere de bağlı ben izmirde pek giydirmiyorum terliyor hemen ama mutlaka çıkarın hem sizin için hem bebeğiniz için gerekli
Ozge_AyazEfee Edactnn Sıcak kapalı alandansa, soğuk açık havayı öneriyor doktorlar 😊 Önleminizi alıp çıkarsanız sorun olmaz bence 🕊️
Poyrazalim_34 Valla 40 ı çıkmamıştı çıkardım benimki şubat doğumlu bide kardada çıkardım sıkı giydirirsen üşümez ama çok ta kat kat giydirme terler daha çok hasta edersin astronot tulum al içine orta kalınlıkta bişeyler giydir sıcak tutman gereken kafası ayakları
ellerimtombik1 Edactnn biz de 2 aylığız çıkıyoruz bebek arabasına yatırıyorum hem bebeğim de rahat edip uyuyor bana da yürüyüş oluyor.