arkadaşlar 29 günlük bebeğim var, 2500 gr doğdu 28 günde 500 gr almıs. sağlık ocağındaki ebe aldıgı kilonun yeterli oldugunu soyledi. sorun su ki sütümün yetip yetmediğini anlayamıyorum, geceleri ağlamıyor ama uyumuyorda 12 de emzrdiysem 2 de anca uyuyor tekrar uyandıgında da cok az emiyor , bu yüzden gece yetersiz besleniyor, bir kaç kere gece mama vermiştim , buna devM etsem mi? önerililerinizi merak ediyorum