Bebeğim doğduğundan beri sallıyoruz hele ilk zamanlar cahillikten nasıl sallıyordum çok ağlıyor diye😔kimsede uyarmadı beni doktorda bişey demedi sonradan okudum ilk dönemler çok sallamak beyine zararlıymış vs. diye şuan 4,5 aylık artık cok hafif sallıyorum
inşallah bir hasar olmamıştır içime dert oldu..