Merhabalar bebeğim şuan 86 günlük 4.ayda uyku gerilemesi oluyormuş. Bu aydaki gerileme kalıcı diye okudum internette. Acaba her çocukta oluyor mu bu gerileme,neler yaşanıyor ve en önemlisi bu süreçte gerilemenin kalıcı olmaması için ne yapmalıyım teşekkürler 🤗