asena_aybars Merhaba hanımlar 4 aylık bir oğlum var kundakla uyuyordu şimdiye kadar ama artık küçük gelmeye başladı sürekli elini kolunu çıkarıyor bazen uyandırıyor kendisini uyku süresi kısa sürüyor böyle olunca acaba nasıl alıştırabilirim kundaksız uyumaya
Gizem91 asena_aybars benim bebeğim ilk 2ay kundakta zor durdu sonra kendisi istemedi sinirleniyordu çok kundağa yapmayı o şekilde bıraktım
Mucizebebek03 asena_aybars ben hiç kundak yapmadım şu an 2 aylık Bi sıkıntı da yaşamadım uykuda irkilme korkma vs. Kundaklamayın kollarını battaniyenin içine koyun öyle yatsın alışır yavaş yavaş kundaksız yatmanın rahatlığını keşfetse kundakla durmaz artik😁😄
Pcoslubiranne asena_aybars 7 ay kundakladim oglumu.Uyumuyordu baska turlu. Hem de kilolu ve uzun bir bebekti. 1 e 1 pazen battaniyeler var onalrdan kullaniyordum sadece ellerini tabi. Ayakları serbestti ve 9 bucuk aylik yuru oglum dusun cok hareketlo bir bebekti uyumuyorsa yapin kundagi.sonra kendi istemedi oyle biraktik hic ugrasmadim biraktirmak icin de.
Gizem91 asena_aybars elleri yeni kesfediyorlar ya kapatmamak da lazım aslında 😏 uykuları biraz bölünüyor başlarda sonradan alisiyolar
Arasbeyinannesi asena_aybars hiç kundaklamadım ilk aylar sıkıntı cektik ama sonra düzene girdi bir iki gece uykusuz kalırsın sonra düzene girer
Kayseriyaglamasi asena_aybars Bizim kundaklar da küçük geliyordu kumaşciya gittim penye kumaş aldım onu da terziye götürdüm kare ama üçgen sekilde diktirdim şimdi sımsıkı sariyom kışın da saracam sonra birakirim bence sizde öyle yapin