Hanımlar merhaba phılıps avent göğüs kalkanı kullanıyorum.Bazen sütüm oraya doluyor bebeğim sarılık olduğu için ordaki sütümü biberona boşaltıp veriyorum ama bi kaç kere baktım kokusu çok iğrenç pis kokuyor artık vermiyorum.Bu neyin nesi bilen var mı benlik bir problem mi acaba