Ozooo ondandır. Bir de artık gündüzleri tek uyku yapmasının bir sakıncası yok 😊 hatta sizin işinizi daha da kolaylaştırır bu şekilde 😊 ben uyku öncesi yemek yediriyorum uyanıyor önüne meyve falan koyuyorum ister yer istemezse yemez akşam yemeğine aşırı acıkmış oluyor çok iyi yiyor 😊