Arkadaşlar kızim 2 yaşında az ishali vardı sonra ateşi çıktı şurup verdim gece 40 çıktı acil hastaneye attım duş aldirdilar hastanede 40 41 ateş 38 indi 37 falan eve geldi cefax verdi bir de dönüşümlü pedifen ve calpol düşünemiyorum fitil verdim ilaçlarını icirdim bugün 3. Günü sabah yine aynı şimdi onunla ilgilenirim bu gibi sorun olan oldu mu körpe 1.5 aylık bebeğim var yetişemiyorum onunda başında dünden beri ateş vardı 39 lütfen dua istiyorum Allah aşkına bittim yorgunluktan ne olur dua edin